Gymregels op De Lochtenbergh

Beste ouders, verzorgers,

De Lochtenbergh heeft het certificaat Sportieve School gekregen. De school heeft een ruim aanbod aan naschoolse sportactiviteiten. De kinderen krijgen twee gymlessen per week.

In deze brief willen we graag nog een keer de regels tijdens de gymlessen met u delen, zoals deze ook in de schoolgids worden vermeld.

• De kinderen in de groepen 1/2 gymmen in de gymzaal op woensdag. Ze krijgen gymles van meneer Bas. Wilt u zorgen voor goed passende gymschoentjes (het liefst zonder veters en voorzien van hun naam) met stroeve zool, zodat de kinderen er goed mee kunnen rondrennen. Deze gymschoenen blijven op school.
  • De kinderen in de groepen 3 t/m 8 dragen een T-shirt en een korte broek tot boven de knie.  De gymschoenen ook graag met een stroeve zool. De schoenen mogen niet buiten gedragen worden. In verband met de veiligheid mogen geen sieraden en hoofddoeken worden gedragen. Lange haren moeten worden vastgezet in een staart of vlecht.
  • In de groepen 3 t/m 8 wassen de kinderen hun handen en voeten en gezicht na de gymles. Wilt u er zorg voor dragen dat er ook een handdoek in de gymtas zit?

Met vriendelijke groeten,

Team en directie.